ogranicz ilość posiłku na talerzuStop podjadaniu między posiłkami. Herbatniki, słodycze lub czekoladki odłóż na bok, a możesz być zaskoczony, co do zwiększeniu ilości komórek tłuszczowych w ciągu dnia. Spróbuj napisać wszystko co marzysz. W godzinach wieczornych, należy ją przeczytać zamiast gazety lub oglądania telewizji. Sam zobaczysz, że będziesz zaskoczony. Jeśli marzenie o 3-5 porcji warzyw lub owoców w tym dniu, wszystko było źle.

Niedojadanie wszystkiego, co masz na talerzu. Psychologowie zorientowali się, że większość z nas ma stałym bloku dzieciństwa. Rodziców zmusza dzieci do jedzenia wszystkiego nawinęli na swoim talerzu czy sobie sprawę, co może mieć później negatywne skutki na ich potomstwo. Spróbuj pokonać ten zwyczaj podświadomości dzieciństwa i nauczyć się zostawić coś na talerzu, np. ten kawałek ziemniaka, niektóre sosy… W waszej świadomości będzie następnie uruchomić innej reakcji i podczas ładowania na talerzu mimo woli dać mniejsze porcje. Należy odpowiednio zadbać aby kuchnia fit przepisy spełniały nasze wymagania.

Aby schudnąć, musi najpierw uwierzyć, że można to zrobić. Nikt nie zrobi to za Ciebie. Pamiętaj, że wszystko jest w mózgu. Pozytywne myślenie, doping, sama nie zastanawia. Jeśli mówię głośno, że jestem pod ręką, i że jeśli naprawdę chce, to, ja, będzie przekonać, nie tylko innym, ale przede wszystkim sobie. Ale to działa odwrotnie, jeśli mówię głośno przed innymi, że jestem „głupia krowa” itd., przekonać, nie tylko innym, ale przede wszystkich siebie.

Z pewnością od naszych dziesięciu uznały że utrata masy ciała jest nie do przełknięcia pigułka cud, ale jest cały kompleks małe lub większe zmiany stylu życia.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *