Mimo, że utrata masy ciała jest często stosowanie i sklepy pełne są lekkiej żywności. Co jest przyczyną stojącą za tak dużym odsetkiem ludzi otyłych? To jasne, że jesteśmy pokoleniem, które przejawia się brakiem ruchu, nasz kontakt z naturą jest minimalny. Możemy raczej spędzić czas w telewizji niż na boisku. Ale to byłoby zbyt proste wyjaśnienie. Z całą Europą jest w podobnej sytuacji. Oprócz jednoznaczne braku ruchu nasze niewłaściwe odżywianie jest wyraźnie przyczynieniem się do winy. Jest wiele rozmów na temat zdrowego stylu życia i jak jeść zdrowo, więc chciałbym wspomnieć kilka błędów żywieniowych.

Warzywa i owoce to podstawa

Zwiększenie udziału owoców i warzyw w diecie. Wiele osób myli się próbując ograniczyć coś. Spróbuj wymienić niektóre potrawy z warzyw lub owoców po raz pierwszy. Będziesz zaskoczony, do napełniania i odświeżyć.

Zawsze warto jeść surowe warzywa lub owoce przed każdym posiłkiem. W naszej kuchni jest ustanowiony system sałatki warzywne lub owocowe. I to jest źle. Jeżeli surowe warzywa lub owoce są spożywane przed jedzeniem, enzymy trawienne są tworzone na surowego pokarmu w żołądku. Jakość ciała i masz większą szansę na wadze. Nawet naukowcy odkryli, że codziennie 3-5 porcji warzyw lub owoców codziennie jest nie tylko wielkim pomocnikiem w utracie wagi, ale jest doskonała w profilaktyce chorób nowotworowych.

warzywa i owoce

Pamiętaj o wodzie

Zwiększyć spożycie wody. Ograniczyć picie wody mineralnej słodzone lub niesłodzone. Należy pamiętać, że pęcherzyki są przeciwnika. Codziennie pić 2 litry wody dziennie jest koniecznością. Kiedy odchudzanie wzrost spożycia czystej wody do 3 litrów. Pierwszą rzeczą, jaką otrzymasz jest wypełnić żołądek, więc wygrałeś ‚t czuć się głodny, a po drugie, będziesz miał doskonałe doświadczenie z Twojego organizmu.

Czego nie jeść?

Ograniczają dania smażone, do minimum. Oprócz tego, że mogli spowodować raka, przepalona płyta tłuszcze są również wróg odchudzania.

Oliwa z oliwek

Rozpocznij natychmiast przy użyciu tylko oliwy z oliwek. Wyeliminować wszystkie inne oleje i słoneczniki, są pełne szkodliwych wolnych rodników i rakotwórczych. Tłuszczu mogą być dostarczane do organizmu nawet w postaci różnych orzechy i nasiona.

Produkty bez tłuszczu

Uważaj na produkty z 0% tłuszczu. Tłuszcz został zastąpiony przez związek chemiczny, z którego organizm absolutnie nie wiem porady i tak zaczyna się przechowywać je w komórkach tłuszczowych, które są zawsze dostępne. Lepiej jeść niewielką ilość masła, niż margaryna i tłuszczy zawierających chemiczne Substytuty tłuszczu i są pełne substancji rakotwórczych.

Aktywność fizyczna

Zwiększenie aktywności fizycznej. wysokie cele – takich jak Od jutra mam iść do „siłowni” lub zalogować się na aerobik biegam codziennie przez godzinę. Zwykle znajdziesz możesz don ‚t mieć czas lub pieniędzy, aby przejść do centrum fitness, don ‚t mieć odpowiednie ubrania do aerobiku, no i jogging wieczorem może być niebezpieczne. Lepiej zacząć trochę aktywności, lepsze to niż nic i łatwo można go osiągnąć. Na przykład zatrzymać. Za pomocą dźwigu i nawet kupić schody?, i będzie kupić mniej, dzięki czemu utraty wagi, łatwiejsze i praktykujących. Po kilku tygodniach przekonasz się, że don ‚t oddychać tyle i że jeśli tam nic nie jest w lodówce, nic nie można jeść, co nie jest złe. Podczas weekendu mogą Państwo wybrać się na spacer w naturze – 10 minut ruch na świeżym powietrzu zastąpi godzinę trud w siłowni.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *