Najlepsze ćwiczenia dla początkujących to idealny sposób na rozpoczęcie treningu w domu. Pierwotnie opracowaliśmy tę listę najlepszych ćwiczeń dla początkujących na Nowy Rok, ale jest ona tak samo przydatna, jeśli teraz utknąłeś w domu i martwisz się, że się nie nadajesz. Są to treningi, które najlepiej nadają się dla osób, które nie ćwiczyły zbyt wiele przed lub wracają do nich po przerwie.

Czas wracać do formy!

Jeśli próbujesz zacząć ćwiczyć, aby szybko schudnąć, wykonywanie większej ilości ćwiczeń jest tylko połową walki, ale mimo to jest bardzo ważne. Regularne ćwiczenia mogą poprawić układ sercowo-naczyniowy (serce i płuca) i rozpocząć metabolizm. Posiadanie szybszego metabolizmu oznacza, że można spalić tłuszcz szybciej, a z czasem poczujesz się świeższy.

Nie będziesz potrzebował nadmiernej ilości sprzętu, aby rozpocząć regularne ćwiczenia; w rzeczywistości żadne z poniższych ćwiczeń dla początkujących nie wymaga żadnego sprzętu do ćwiczeń fitness.

LEPIEJ ZACZNIJ DZIAŁAĆ SZYBKO NIŻ PÓŹNO

Jeśli jesteś choć trochę zaniepokojony czymkolwiek związanym z Twoim nowym systemem ćwiczeń, skonsultuj się z lekarzem – a nie z gwiazdą Instagramu – przed rozpoczęciem ćwiczeń.

Jeśli masz jakiekolwiek obawy dotyczące ogólnego samopoczucia lub rozpoczęcia ćwiczeń, proszę porozmawiać z lekarzem lub specjalistą medycznym przed rozpoczęciem nowego reżimu ćwiczeń.

Jest to szczególnie prawdziwe w przypadku osób, które starają się nabrać trochę sił po chorobie przez dłuższy okres czasu. O ile staraliśmy się zebrać najlepsze ćwiczenia dla zupełnie początkujących, na przykład podczas operacji kolana, o tyle nie ma mowy o żadnym ćwiczeniu wywierającym nacisk na kolana.

NASZE NAJLEPSZE WSKAZÓWKI, ABY W MGNIENIU OKA SCHUDNĄĆ

Niestety, nie ma możliwości, aby mieć zdrową dietę, albo jeśli chcesz stracić lub może przybrać na wadze. Zanim dokonasz jakichkolwiek większych zmian w swojej diecie, najlepiej zacząć rejestrować swoje spożycie żywności, aby zobaczyć, jakie produkty żywnościowe zawierają zbyt dużo tłuszczu lub cukru, z darmowymi aplikacjami, takimi jak MyFitnessPal, jest to bardzo łatwe do zrobienia. Dodatkowo jest wiele innych portali internetowych typu https://viralka.pl/, które odpowiednoi ukierunkowują. Kiedy już będziesz miał dobry pomysł, możesz zacząć zamieniać złą żywność na bardziej zdrową.

Pij dużo

Kolejną oczywistą rzeczą do zrobienia, jeśli chcesz rozpocząć swój metabolizm jest picie dużej ilości… wody. Nie napojów gazowanych, nie kawy/herbaty, wody. Posiadanie wystarczającej ilości wody w systemie pomoże komórkom szybciej się zregenerować, toksyny zostaną opróżnione z systemu bardziej efektywnie, i tylko w ogóle, dla Ciebie, aby być bardziej zdrowe. Więcej na ten temat przeczytasz tutaj.

Wprowadzaj zmiany stopniowo

Najgorsze, co możesz zrobić, to wprowadzić pięć dni ćwiczeń w swoim życiu i ograniczyć spożycie kalorii, zamieniając kolacje pizzy na sałatki liściowe. To spowoduje ogromny stres dla twojego organizmu i bardzo szybko ograniczy twój entuzjazm. Zacznij od dodania kilku dni lekkich ćwiczeń fizycznych i dodaj więcej zdrowej żywności do swojej diety.

Zastanów się nad zajęciami

Ludzie będący zwierzętami społecznymi, bardziej lubią przebywać w towarzystwie niż być sami. Praca w domu jest wygodna, ale idąc na zajęcia, mentalnie oddziela się miejsce relaksu (dom) od miejsca ćwiczeń (gdziekolwiek jest klasa).

Fizyczny udział w zajęciach nie jest obecnie możliwy, ale istnieje wiele aplikacji pozwalających na dołączenie do bezpłatnych zajęć online. Są one doskonałym sposobem na utrzymanie motywacji na dłuższą metę. Chcesz wyrobić sobie nawyk i rozpocząć zdrowszy tryb życia, a nie schudnąć w ciągu tygodnia. Będąc bardziej świadomym swojej diety i ćwiczeń, i tak już wkrótce pozbędziesz się nadmiaru tłuszczu.

Po prostu bądź wytrwały

Pamiętaj: to wszystko jest w twojej głowie. Chcesz zmienić swoje życie i w tym celu musisz wykształcić nowe nawyki, które będą się utrzymywać. Może to zabrzmieć jak wielkie wyprzedzanie, aby być zdrowym, ale tak naprawdę nie jest. Zmiany będą następować stopniowo i zanim zauważysz zmianę w stylu życia, już je mocno ugruntowałeś.

To zajmie tylko kilka tygodni, aby zacząć widzieć wyniki utraty wagi, ale może to potrwać do 12 tygodni, aby zobaczyć efekty wzrostu mięśni. Do czasu, gdy zobaczysz wyniki, będziesz już robić dobre postępy i bardziej prawdopodobne, aby trzymać się swojego nowego stylu życia.