Rada nr 1 – Wybierz jeden kierunek żywieniowych

dieta to podstawa odchudzaniaNajgorsze jest to, kiedy próbujesz pięć rzeczy naraz. Przyjaciel wziął pole dieta, inne zjada tylko jeden posiłek dziennie, a trzeci pozostawia w menu nic poza owocami. Tak połączone wszystko razem, to musi okazać się katastrofą. Niestety to przynosi dokładnie odwrotne efekty. Polecam zatem poszperać w internecie i zbadać, co jest oferowane. Diety są bardziej jak styl życia, który pasuje do Ciebie i może go trwale wszczepić (przynajmniej częściowo). Po wybraniu odpowiedniej, kupi mądre książki, która analizuje kwestie żywieniowe w najmniejszym detalu lub wybierz się do eksperta, który będzie gotowy dać ci wyjaśnienia i odpowiedzi na pytania.

Rada nr 2 – Diety krótkoterminowe

Diety krótkoterminowe są bezużyteczne. Z pewnością znajdziemy wielu ludzi, którzy nie zgadzają się, ale jestem przekonany o słuszności tej tezy. Nie myślisz, że możesz ograniczyć coś dla dwóch lub trzech miesięcy, w cudowny sposób stracić kilka kilogramów i wrócić do poprzednich nawyków? Więc to naprawdę nie robi pracy. Niektóre odpowiednio dobrane diety może rozpocząć proces odchudzania, ale to trzeba wykonać odpowiednią analizę poprzez zmianę diety całkowicie. W przeciwnym razie waga wróci do początkowej i może nawet przybrać kilka dodatkowych kilogramów.

Rada nr 3 – Uważaj z monotematycznym żywieniem

W związku z tym jeśli długo jesz tylko kilka produktów –nawet gdy  nie są to cukry i pszenica- z pewnością stracisz na wadze. Ale ten efekt nie będzie trwać wiecznie. Dam przykład, mój dobry przyjaciel, zaczął jeść tylko mięso i ciepłe warzywa. Nie chciał niczego innego, w tym owoce, rośliny strączkowe, itp. Miał dwadzieścia kilogramów w dół przez pół roku. A on nie chciał mi zaufać, gdy powiedziałem, że waga ruszy w górę i czeka go powrót około roku. To się stało ciało musi otrzymać zróżnicowane produkty.

zdrowe produkty na odchudzanie

Porada nr 4 – Reguluj swój głód

Nie myśl, że ktoś jest przyzwyczajony do jedzenia tylko wtedy, gdy jest głodny. W książkach pisali, że to było zdrowe, aby jeść co dwie godziny! Nie mam nic przeciwko, ale wszystko jest nie dla wszystkich. Ktoś musi jeść częściej, bo ma naprawdę duży głód, ale dla innego potrzebujesz dwa lub trzy posiłki dziennie. Ponadto warto oglądać czas, często mamy tendencję do wspomnianego obiad i pakowane w godzinach wieczornych. Ale to powinno być dokładnie odwrotnie. W związku z tym radzę, staraj się jeść w ciągu sześciu, siódmej wieczorem. Następnie po prostu pić lub jeść zupę w najgorszym wypadku.

Rada nr 5 – Sport to zdrowie

Sport jest ważne i nie myślę, że bez ruchu byłoby możliwe do utrzymania wagi i zwłaszcza jest to warunek. To tylko, że jeśli chcesz schudnąć tylko przez ćwiczenie dwa razy w tygodniu, bez dodatkowej pracy. Będzie to dobre dla ciała oraz zapewne poprawia fizyczność, ale nadal trzeba będzie uważać na dietę. W związku z tym myślę, że w wyborze sport warto wybrać taki, który naprawdę chcesz się z nim utożsamiać. Najlepiej na zawsze, a także jest to dobry sport, połączyć z regularne spacery.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *